Firma Taboola podpisuje umowę reklamową z Apple

Taboola.com podpisała umowę z gigantem technologicznym Apple na integrację reklam natywnych z aplikacjami Apple News i Apple Stocks. Po tej wiadomość akcje firmy zajmującej się reklamą cyfrową wzrosły o prawie 11%.

O transakcji jako pierwszy poinformował Axios. Umowa wzmacnia portfel umów odsprzedaży Tabooli z jedną z najbardziej znanych marek na świecie i daje Apple możliwość rozszerzenia swojej działalności reklamowej. Firma z siedzibą w Nowym Jorku będzie zarządzać reklamami natywnymi na obu platformach na całym świecie i uzyskała autoryzację jako sprzedawca reklam.

Reklama natywna polega na tworzeniu reklam pasujących do platformy, na której są wyświetlane. Według danych dostępnych na stronie programistów Apple, Taboola będzie teraz mogła sprzedawać reklamy w kanałach i artykułach wybranym wydawcom w aplikacjach.

Apple rozszerzyło umowę na wyłączność sprzedawców reklam w USA z jednostką medialną NBCUniversal firmy Comcast na Wielką Brytanię na czas nieujawniony.