Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Grupa Play z ponad 1 mld zysku i ponad 13,2 mln klientów w Q1 2024

Operator telekomunikacyjny należący do tzw. wielkiej czwórki może pochwalić się świetnymi wynikami w podsumowanym właśnie pierwszym kwartale br. 

Zysk EBITDAaL grupy Play w pierwszym kwartale 2024 roku wyniósł ponad 1 mld zł. Liczba aktywnych klientów mobilnych osiągnęła poziom 13,2 mln, co oznacza wzrost o 2,7 proc. r/r – poinformował operator w komunikacie.

Przychody ogółem wzrosły o ponad 5 proc. r/r i wyniosły 2,5 mld zł. Przychody z usług mobilnych wzrosły o 7,4 proc. do 1,2 mld zł, a przychody z usług dla domu o 6 proc. do 505 mln zł. Baza klientów mobilnych wzrosła do poziomu 13,2 mln (+2,7 proc. rok do roku). Baza abonentów usług dla domu (internet i telewizja) wzrosła o 5,1 proc. r/r i na koniec I kwartału 2024 roku wyniosła 2,1 mln.

Tym samym, średni przychód na użytkownika usług mobilnych wzrósł o 4, proc. r/r do 30 zł. Operator miał w pierwszym kwartale dodatni bilans przeniesionych numerów na poziomie 19.523.

Play uruchomił w pierwszym kwartale 2024 roku 136 nowych stacji bazowych z bilansem 11.757 nadajników. Na koniec kwietnia 2024 roku ponad 60 proc. populacji Polski znajdowało się w zasięgu sieci 5G Play.

„Wzrost, jaki osiągnęliśmy w pierwszych trzech miesiącach 2024 roku, potwierdza, że umacniamy pozycję lidera rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Ta pozycja motywuje nas do oferowania innowacyjnych i korzystnych cenowo usług dostępnych dla wszystkich, zgodnie z naszą misją zapewnienia klientom wolności wyboru. Wzmacnia to także naszą gotowość do dalszych inwestycji w infrastrukturę mobilną i stacjonarną” – powiedział Jean Marc Harion, CEO Play