Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo NPT 2024: „Największą siłą Motoroli jest to, że jesteśmy kompleksowo przygotowani do obsługi klientów biznesowych” – podkreślił Marcin Minkiewicz, Country B2B Business Development Manager Motorola

Za nami 18 już edycja wydarzenia Lenovo New Product Training (NPT). To coroczne spotkanie Lenovo z partnerami, skupione na nowych produktach globalnego dostawcy technologii, to także okazja dla błyskawicznie zdobywającej rynek marki Motorola, by zaprezentować swoje smartfony. 

Smartfony Motoroli, marki należącej od 2014 roku do Grupy Lenovo, przez dłuższy czas nie mogły odnaleźć się na rynku. Dziś jednak firma, ze swoimi solidnie wykonanymi, dobrze wycenionymi i działającymi na dość czystym Androidzie, konstrukcjami, zdobywa sobie uznanie użytkowników. Seria smartfonów Edge znakomicie odnajduje się w swoich segmentach cenowych (od tzw. średniej półki, aż do flagowców), a odnowiona koncepcja Motoroli RAZR to jeden z ciekawszych składanych telefonów na rynku.

„Ta konferencja jest też okazją pokazania nie tylko produktów, ale szerokiego spojrzenia na rynek, szczególnie sukcesów, które osiągamy w Europie. 50 procentowy wzrost w kanale B2B jest na pewno imponujący. Dla nas jest to sygnał do kolejnych wyzwań, do poprawiania naszych produktów i rozwiązań, zawierania nowych partnerstw” – powiedział o Lenovo NPT 2024 Marcin Minkiewicz, Country B2B Business Development Manager w Motorola„Największą siłą Motoroli jest to, że jesteśmy kompleksowo przygotowani do obsługi klientów biznesowych w szerokim tego słowa zakresie. Potrafimy dostarczyć nie tylko doskonałe produkty, które każde są gotowe do pracy w nawet najtrudniejszych warunkach biznesowych, ale również szeroki wachlarz usług i rozwiązań, ze szczególnym uwzględnieniem usług do zarządzania politykami bezpieczeństwa”

 

 

Motorola, z jej błyskawicznym wzrostem, jest dziś jedną z ciekawszych firm na rynku smartfonów. Będąc częścią Grupy Lenovo, producent smartfonów może działać w środowisku biznesowym pewniej, mając wsparcie, jakiego trudno nie zazdrościć. Lenovo w świecie komputerów biznesowych ma bowiem specjalną pozycję. Więcej o Lenovo NPT 2024 można przeczytać tutaj:

 

Szczególnej uwadze polecamy komentarz General Managera Lenovo Polska, Wojciecha Zaskórskiego, który w rozmowie z nami zaznaczył “Lenovo to zdecydowanie numer jeden, jeśli chodzi o komputery w globalnym ujęciu, ale też w Europie i w Polsce!”

Lenovo New Product Training 2024: Nowe rozwiązania dla biznesu gotowe na erę AI

 

Na można pominąć komentarza Tomasza Klewinowskiego, SMB & Channel Director w Lenovo Polska który w rozmowie z nami podkreślił “Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce”

Lenovo NPT 2024: „Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce” – potwierdza Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska