Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Vivo chce rozwinąć własną markę technologii związanych z obrazowaniem: BlueImage

Vivo rozwija nową serię smartfonów X dla chińskiego rynku. W skład linii mają wchodzić trzy modele: Vivo X100s, X100s Pro oraz X100 Ultra. Według raportu chińskiego medium Jiemian News, X100 Ultra będzie pierwszym smartfonem firmy wyposażonym w technologię pod autorską marką obrazowania, BlueImage.

Wprowadzenie autorskiej marki obrazowania BlueImage przez Vivo będzie drugą niezależną marką obrazowania w przemyśle telefonów komórkowych po XMAGE od Huawei, który zadebiutował w lipcu 2022 roku. Obecnie niewiele wiadomo na temat tego, co BlueImage będzie oferować. Warto przypomnieć, że Vivo zarejestrowało znak towarowy marki BlueImage w listopadzie zeszłego roku. Jej usługi produktowe obejmują różnorodne projekty związane z obrazowaniem, takie jak procesory graficzne, obiektywy optyczne i sensory.

Vivo X90 Pro na zdjęciu powyżej to jeden z modeli, których aparat współtworzył niemiecki Zeiss. 

Wygląda więc na to, że Vivo idzie w ślady Huawei, które od 2016 roku było związane z legendą fotografii: pochodzącą z Niemiec firmą Leica. Jednakże w 2022 roku Huawei wprowadziło niezależny system obrazowania, XMAGE. Teraz, gdy BlueImage ma zadebiutować w X100 Ultra, wydaje się, że może to wkrótce doprowadzić do zakończenia współpracy na linii Vivo-Zeiss, która rozpoczęła się w grudniu 2020 roku.

Według raportów, system kamery Vivo X100 Ultra będzie obejmować 50-megapikselową LYT-900 jako główny aparat, z czujnikiem o przekątnej jednego cala. Ten sam sensor jest dostępny w dwóch innych flagowych telefonach: Oppo Find X7 Ultra i Xiaomi 14 Ultra. Podczas gdy X100 Ultra będzie wyposażony w chip Snapdragon 8 Gen 3, X100s i X100s Pro mają zadebiutować jako pierwsze na świecie smartfony z zasilaniem z procesora Dimensity 9300.