Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Display odnotowało pierwszy zysk od ponad półtora roku na sprzedaży wyświetlaczy OLED 

LG Display poinformowało w środę, że odnotowało pierwszy zysk od siedmiu kwartałów. Wzrost ten zawdzięczają głównie dostawom paneli do smartfonów i telewizorów. 

Dobre wyniki odnotowano po tym, jak dyrektor generalny Jeong Cheol-dong podczas swojej wizyty na targach technologicznych CES 2024 w Las Vegas na początku tego miesiąca zapowiedział dołożenie wszelkich starań, aby zapewnić wypłacalność firmie i dążenie do osiągnięcia zysków.

LG Display podało, że planuje wzmocnić swoją konkurencyjność i bazę biznesową we wszystkich obszarach swoich sektorów biznesowych OLED, w tym w dużych wyświetlaczach, urządzeniach mobilnych i motoryzacji, aby zapewnić stabilną strukturę zysków. W związku z tym zamierza wzmocnić swoją bazę klientów w dużym sektorze OLED, aby zwiększyć dostawy i promować innowacje kosztowe w zakresie wydajności, produktywności i kosztów materiałów, aby promować konkurencyjność swojej firmy, podała firma.

Panel Titan odnotował zysk operacyjny w wysokości 131,7 miliarda wonów (98,4 miliona dolarów) we wrześniu i grudniu w porównaniu ze stratą operacyjną w wysokości 875,7 miliarda wonów rok wcześniej. Liczba ta była wyższa od konsensusu wynoszącego 120,6 biliona wonów, jaki ustalili lokalni analitycy, podany przez wywiad rynkowy FnGuide.

Firma odnotowała również zysk netto w wysokości 50,5 miliarda wonów w czwartym kwartale, w porównaniu ze stratą w wysokości 2,09 biliona wonów rok wcześniej. Kwartalna sprzedaż wzrosła o 55 procent do 7,4 biliona wonów dzięki zwiększonym dostawom paneli do urządzeń mobilnych OLED, telewizorów i produktów IT w odpowiedzi na sezonowy popyt w okresie wrzesień-grudzień.

Sprzedane panele do telewizorów i urządzeń IT stanowiły odpowiednio 18% i 31% całości sprzedaży, dostawy paneli do urządzeń mobilnych i innych były równe 44%, a samochody – 7%. Całkowity udział w sprzedaży części OLED wzrósł do 57 procent.

LG Display podał jednak, że jego całoroczna strata operacyjna wyniosła 2,51 biliona wonów w 2023 r. w porównaniu z 2,09 biliona wonów w roku poprzednim. W zeszłym roku odnotował stratę netto w wysokości 2,57 biliona wonów w porównaniu ze stratą netto w wysokości 2,62 biliona wonów rok wcześniej.