Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IT Reseller TV „Liderzy Branży”: Christian Leutner, Head Of European Platform Business Fujitsu o zmianach w strategii Fujitsu, odpowiadaniu na zmieniające się potrzeby rynkowe i budowaniu ekosystemu partnerskiego w Europie

W ramach naszego cyklu wideo „Liderzy Branży” rozmawialiśmy już z wieloma przedstawicielami czołowych marek w branży IT. Nie inaczej jest i tym razem, bowiem gościem IT Reseller TV był Christian Leutner, Head Of European Platform Business Fujitsu. 

Z Christianem Leutnerem, Head of European Platform Business Fujitsu, o zmianach w strategii Fujitsu, odpowiadaniu na zmieniające się potrzeby rynkowe i budowaniu ekosystemu partnerskiego w Europie, a zwłaszcza w Polsce, rozmawiał Paweł Luty.

 

„Jako Fujitsu stale inwestujemy w rozwiązania, które pomagają naszemu ekosystemowi i naszym klientom w opracowywaniu właściwych odpowiedzi na te zagadnienia. Być może nie będziemy w stanie zaadresować wszystkich obszarów, ale widzę ewolucję tej dyskusji i widzę, że z tych rozmów wypływa coraz więcej, także w kontekście realnych ofert i wpływu na portfolio.” – wyjaśnił Christian Leutner, Fujitsu

 

To właśnie wokół ekosystemu biznesowego skupia się działalność Fujitsu. W rozmowie w ramach cyklu „Liderzy Branży” Christian Leutner wspomniał też o kierunkach rozwoju firmy. Wszystkie z nich jednak mają na celu usprawnianie procesów biznesowych klientów Fujitsu.

 

 

Christian Leutner odniósł się także do niedawnego wyjścia z europejskiego rynku notebooków przez Fujitsu:

„Ogłosiliśmy, że wyjdziemy z rynku notebooków i monitorów w Europie. Urządzenia klienckie to biznes bardzo transakcyjny. Opiera się w dużej mierze na funkcjach i korzyściach, a Fujitsu bardzo trudno jest się wyróżnić i wygenerować przewagę kosztową, a nawet przewagę technologiczną w tym obszarze. Postanowiliśmy strategicznie odejść od tego rynku, aby móc w pełni skoncentrować się na naszych rozwiązaniach i usługach dla centrów danych. Oczywiście, w związaku z tym znajdą się partnerzy, którzy odejdą od nas, bo specjalizują się w obsłudze rynku klienckiego.”

 

Zapraszamy do przeczytania pełnego wywiadu z Christianem Leuterem:

IT RESELLER nr 354/2023 „W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft