Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Potężne zwolnienia w Spotify – pracę straci około 1500 osób

Gigant streamingu muzyki, szwedzka firma Spotify szuka dalszych oszczędności. W tym celu bardzo wyraźnie zredukuje swoją siłę roboczą.

Spotify, że zwolni około 1500 pracowników, czyli 17% swojego zatrudnienia, aby obniżyć koszty, po zwolnieniu 600 pracowników w styczniu i 200 kolejnych w czerwcu. Po serii zwolnień na początku roku niektóre z firm technologicznych ponownie zaczęły redukować zatrudnienie.

W liście do pracowników dyrektor generalny Spotify, Daniel Ek, powiedział, że firma zatrudniła więcej w latach 2020 i 2021 ze względu na niższy koszt kapitału i chociaż jej produkcja wzrosła, w dużej mierze było to związane z posiadaniem większych zasobów.

Spotify zainwestowało ponad miliard dolarów w rozwój swojej działalności podcastowej i rozszerzyło swoją obecność na rynkach w większości krajów na świecie. Celem firmy jest dotarcie do miliarda użytkowników do 2030 roku. Obecnie Spotify ma 601 milionów użytkowników, w porównaniu z 345 milionami na koniec 2020 roku.

W trzecim kwartale firma osiągnęła zysk dzięki podwyżkom cen usług oraz wzrostowi liczby abonentów we wszystkich regionach.