Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

10 tysięcy metrów kabli, rozwiązania LEDowe, 7 stref tematycznych – o nowym Showroomie Samsung Electronics opowiada Adam Parzonka.

Samsung otworzył 19 stycznia swój nowy showroom, w którym partnerzy i klienci mogą na żywo obcować z technologią, która później posłuży przy ich projektach. O tym miejscu i technologiach w nim zastosowanych, opowiada Adam Parzonka, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.

Samsung w swoim showroomie przy ul. Postępu 14 w Warszawie prezentuje od teraz szereg nowych rozwiązań – i robi to w świetnym, odświeżonym stylu. Mieliśmy okazję odwiedzić to miejsce w dniu otwarcia i to, co rzuca się w oczy od samego wejścia, to jego strefy tematyczne. Odwiedzamy m.in. Sklep odzieżowy, przystanek autobusowy, biuro, pokój gracza, by na koniec zasiąść na chwilę w kawiarni. O tej sekcyjności i przygotowaniach do uruchomienia showroomu opowiada Adam Parzonka, Head of Sales Displays Samsung Electronics Polska.

 

„To unikalne miejsce, które oddajemy teraz, jest całkowicie nowe, innowacyjne i nietuzinkowe. Rozwiązania LEDowe, siedem stref produktowych, 10 000 metrów kabli oraz ponad 70 ekranów połączyliśmy w jeden zintegrowany system, zarządzany przez Magic Info” – powiedział Adam Parzonka z Samsung Electronics.

 

 

Chociaż adres Postępu 14 w Warszawie jest doskonale znany partnerom Samsunga w Polsce, to ze starego showroomu obecnego jeszcze niedawno w tym miejscu nie pozostało wiele poza adresem właśnie. Miejsce zdecydowanie jest warte odwiedzenia, do czego zachęcamy partnerów firmy.

 

Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Jacka Klee, Senior Sales Managera i Head of LCD/M w Samsung Electronics Polska – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:

Microsoft wspólnie z firmą Intel podczas uroczystej gali Channel Connect 2022, nagrodzili najlepsze firmy partnerskie.

 

Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager Professional Display Solutions w Samsung Electronics Polska. – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:

„To miejsce przeszło niesamowitą metamorfozę.” – otwarcie nowego showroomu Samsung Polska komentuje Grzegorz Nowicki i zaprasza na ISE 2023