Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Krzysztof Jonak, Intel: „Inwestycje w cyfryzację muszą się odbywać ciągle”

Wśród najważniejszych firm biorących udział w AB “Możliwości i Rozwój” pojawił się także Intel. Firma, która stanowi jedno z najważniejszych globalnych przedsiębiorstw technologicznych, od lat współpracuje z AB S.A., a na wydarzeniu reprezentował ją Krzysztof Jonak, EMEA Sales Director. 

Konferencja AB “Możliwości i Rozwój”, która miała miejsce od 6 do 7 października 2022, to kolejna już, piąta edycja wydarzenia odbyła się pod hasłem “Potencjał cyfrowej technologii”. AB “Możliwości i Rozwój” to wydarzenie skierowane do resellerów z segmentu SMB, integratorów i dostawców usług IT. To spotkanie absolutnie dla wszystkich business partnerów otwartych na innowacje, chcących poznać najnowsze trendy na rynku IT i poznać reprezentantów poszczególnych vendorów.

 

„Właśnie zakończyliśmy debatę na temat cyfryzacji. Chciałbym podziękować AB za podejmowanie ważnych tematów (…) Polska, patrząc na indeks cyfryzacji w Europie, jest na czwartym miejscu od końca. Z dobrych informacji: gonimy peleton i jesteśmy coraz bliżej pozostałych krajów. Takie dyskusje jak ta pomagają nam w podniesieniu wagi cyfryzacji” – powiedział Krzysztof Jonak, EMEA Sales Director w firmie Intel.

 

 

Krzysztof Jonak wspomniał nie bez przyczyny o debacie, która miała miejsce na wydarzeniu “AB Możliwości i Rozwój”. To nowy element imprezy organizowanej przez AB S.A. już po raz piaty. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania w pozostałych aspektach; jakości przygotowania, sceny, organizacyjnych detali, ale ostatecznie to uczestnicy i ich rozmowy nadawały ton przez cały dzień, aż do wieczora.

 

Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem Patrycji Gawareckiej, dyrektor marketingu i sprzedaży w AB S.A., o rekordowej liczbie uczestników i prawdziwym potencjale cyfrowych technologii, dostepne w poniższym wpisie:

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.

 

Drugie wideo z wydarzenia z komentarzem Tomasza BurzyńskiegoDistribution Business Managera HP Ink Polska, dostepne w poniższym wpisie:

 

Kolejne, trzecie wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Zbigniew MądryCOO i Członek Zarządu AB S.A., dostepne w poniższym wpisie:

 

Kolejne wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Jacek Kotynia, Partner Sales Executive w Microsoft Polska, dostepne w poniższym wpisie:

 

Piąte opublikowane wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Rafał Wójcik, Mid Market Sales Manager w Fujitsu Poland, dostepne w poniższym wpisie:

 

Szósty film z wydarzenia zorganizowanego przez wrocławskiego dytrybutora, firmę AB S.A., to wypowiedź Pawła Umińskiego, Sales Managera obszaru Video Collaboration w Logitech. Nagranie dostępne jest w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Rafał Wójcik, Fujitsu Polska: „Ważne jest, by wsłuchać się w głos swojego klienta”