Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Grupa AB, lider dystrybucji LCD i LFD w Polsce, poszerza swoją ofertę monitorów profesjonalnych o produkty marki SHARP.

Grupa AB, notowany na GPW największy dystrybutor IT oraz elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE, poszerzyła ofertę monitorów profesjonalnych w Polsce o produkty marki Sharp. Wpisuje się to w strategię Grupy AB w zakresie rozbudowy najszerszego portfolio produktów dostępnych na rynku, również w zakresie instalacji Digital Signage.

 

AB S.A., lider dystrybucji LCD i LFD w Polsce, wspólnie z firmą Sharp planuje szereg działań promujących nowe rozwiązania produktowe. Jesteśmy przekonani, że poprzez sieć naszych Partnerów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców, ceniących doskonałą jakość za przystępną ceną oraz oryginalność i nieszablonowość rozwiązań – podkreślił Arkadiusz Mierzwiński, Product Manager ds. Digital Signage w AB S.A.

 

W ofercie AB z zakresu Digital Signage znajduje się więcej niż 2 tys. indeksów produktowych ponad 30 renomowanych producentów. W ramach poszerzonej oferty o monitory profesjonalne marki Sharp wiele produktów np. dedykowane pod wideo ściany monitory 70” lub interaktywny monitor WCD (Windows Collaboration Displays) można śmiało nazwać awangardą biznesu prezentacji cyfrowej.

 

Dzięki profesjonalnemu wsparciu naszych Partnerów oraz dzięki atrakcyjnej ofercie handlowej segment Digital Signage w AB S.A. rozwija się w wysokim tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Nasz sukces to jednak przede wszystkim sukcesy naszych klientów, realizujących pełne spektrum instalacji Digital Signage – powiedziała Patrycja Gawarecka, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w AB S.A.

 

Warto zauważyć, że Partnerzy AB S.A. otrzymują wsparcie techniczne i doradztwo przy budowaniu oferty na potrzeby projektów Digital Signage. Do dyspozycji jest również profesjonalny zespół wyspecjalizowanych product managerów, odpowiadających za poszczególne linie produktowe, w tym monitory wielkoformatowe, infrastrukturę czy software służący do tworzenia treści.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE