Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sony powraca na targi IBC 2017, pomagając podmiotom z sektora mediów w budowaniu własnej marki i przyciąganiu odbiorców.

Firma Sony przygotowuje się do udziału w targach IBC 2017. Zaprezentuje na nich swoją systematycznie rozwijaną wizję „Beyond Definition” oraz determinację, by spełniać rolę strategicznego, długoterminowego partnera swoich klientów. Wszystkie produkty, usługi i rozwiązania, jakie znajdą się na stoisku 13.A10, powstały w jednym celu: pomocy współczesnym mediom w zwiększaniu własnej konkurencyjności. 

 

— Slogan „Beyond Definition” w dalszym ciągu znakomicie wyraża nasze starania, by rozwiązania Sony pomagały klientom w urzeczywistnianiu wizji i zamierzeń — mówi Richard Scott, dyrektor działu Media Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Na tegorocznych targach IBC pokażemy szereg rozwiązań, które zmieniają sposób pozyskiwania i tworzenia materiałów przez media. W mojej ocenie nasza rola znacznie wykracza poza dostarczanie samej technologii i obejmuje także wspieranie klientów w budowaniu własnej marki oraz przyciąganiu odbiorców. Na proces ten składają się trzy elementy: możliwość tworzenia niezwykłych opowieści, zdolność do wykonywania zaawansowanych działań bezpośrednio w chmurze oraz zapewnianie dynamicznych modeli prowadzenia biznesu.

 

 

Możliwość tworzenia niezwykłych opowieści

W całym świecie mediów — od produkcji wiadomości przez obsługę wydarzeń sportowych po zaawansowaną kinematografię — trwają poszukiwania nowych sposobów na przyciągnięcie i utrzymanie widowni wspaniałymi treściami i obrazami z większą ilością szczegółów, bogatszą kolorystyką i mocniejszym kontrastem. Firma Sony pomaga w realizacji tego celu bez względu na to, czy materiał ma powstać w standardzie 4K, UHD czy HDR. Jej oferta obejmuje rozwiązania do pozyskiwania i tworzenia materiałów, systemy organizacji produkcji dla konsumentów oraz systemy do przechowywania i archiwizacji materiałów. Na stoisku Sony znajdą się przykłady wszystkich tych elementów, w tym gama kamkorderów. Nie zabraknie też aktualizacji i nowości, które zostaną ogłoszone później.

 

Zdolność do wykonywania zaawansowanych działań bezpośrednio w chmurze

Sony pokaże także, jak przeniesienie wykonywania zaawansowanych działań do środowiska chmurowego pomaga klientom zwiększyć własną efektywność i uzyskać większą elastyczność. Na pomoc tę składają się dwa główne kierunki działań: wpieranie klientów przechodzących od infrastruktury opartej na sprzęcie i łączach SDI do świata IP oraz tworzenie aplikacji i platform produkcji działających całkowicie w chmurze. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdzie się nagradzany system produkcji w chmurze Media Backbone Hive. Ta elastyczna, skalowalna platforma produkcyjna usprawnia pracę z multimediami i pozwala z łatwością dostarczać materiały w różnych formatach na różne platformy. Dużo uwagi poświęcone zostanie także chmurowej platformie XDCAM Air, pełniącej rolę ogniwa łączącego kamkordery w terenie z infrastrukturą studia.

 

Zapewnianie dynamicznych modeli prowadzenia biznesu

Spełniając oczekiwania swoich klientów, firma Sony ułatwia przejście od modelu Capex, którego podstawą są wydatki inwestycyjne, do modelu Opex z wydatkami operacyjnymi, zapewniającego większą elastyczność i sprawność działania. Targi IBC 2017 będą dla Sony okazją do omówienia ze swoimi klientami sposobów, by wiele usług i rozwiązań z oferty firmy było dostarczanych na zasadzie „Pay-As-You-Go” — opłaty za faktyczne wykorzystanie.

— Przez ostatnich kilka lat Sony przeobraża się w firmę, która oprócz produktów dostarcza również usługi i rozwiązania — kontynuuje Richard Scott. — Transformację tę realizujemy przy współudziale naszych klientów, takich jak holenderska stacja regionalna RTV Oost, która używa platformy Media Backbone Hive, aby przejść do produkcji wiadomości zgodnej ze strategią „najpierw on-line”, czy firma BBC Studioworks, która wybrała Sony na dostawcę rozwiązań 4K over IP do studiów ośrodka telewizyjnego w Londynie. Cieszymy się, że na targach IBC będziemy mogli pokazać klientom, co oznaczają dla nich te zmiany.

 

Stoisko Sony będzie zlokalizowane na stanowisku 13.A10 w budynku Elicium w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie. Konferencja prasowa Sony jest zaplanowana na godzinę 9:30 CET w piątek 15 września. Będzie ona transmitowana na żywo.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem pro.sony.eu

#SonyIBC17

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE