Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Współkreacja, łączenie wiedzy i doświadczeń to głównie idee innowacji w biznesie – konferencja Fujitsu World Tour 2017 w Warszawie.

Hasłem przewodnim spotkania Fujitsu World Tour było “Human Centric Innovation: Digital Co-Creation” czyli innowacje skupione na człowieku.

 

– Aby wdrożyć z sukcesem te innowacje z jednej strony musimy uwzględnić społeczne uwarunkowania prowadzenia biznesu z drugiej strony posiadać wiedzę z zakresu technologii – zauważa wiceprezes Fujitsu Juan Maria Porcar, który był jednym z przemawiających podczas konferencji.

 

Z punktu widzenia partnerów biznesowych sytuacja na rynku uległa kolosalnym zmianom. Kiedyś chodziło tylko o sprzedaż danego produktu, czy usługi. Obecnie, partnerzy mają bardziej skomplikowane zadanie, które polega na ciągłej współpracy z klientem, identyfikacji jego potrzeb, zrozumienie oczekiwanych wyników biznesowych i stworzenie platformy, która pozwoli na wypracowanie wspólnych rozwiązań.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE